Jaunākās ziņas

Harley-Davidson paziņo par jauno Big Twin Custom revolūciju

25 augusts 2017

Harley-Davidson paziņo par jauno Big Twin Custom revolūciju

Lai atzīmētu Harley-Davidson®115.gadadienu, kompānija laidīs klajā revolucionārus “custom” tipa motociklus: Astoņus jaunus Softail® modeļus, kuros būs apvienota Dyna® motociklu jauda un spriganums, kombinācijā ar Softail® motociklu unikālo izskatu. Tie ir izstrādāti uzņēmuma visu laiku lielākā Produktu Attīstības Projekta ietvaros. Jaunajiem motociklu modeļiem ir stingrāks un daudz vieglāks rāmis. Tie īpaši ražoti, lai izturētu jauno Milwaukee-Eight® 107 un 114 balansējošās vārpstas
darbību un dzinēja griezes momentu. Kopā ar izturīgo priekšējās piekares dubulto vārstu un vienkārši pielāgojamo, slēpto aizmugures amortizatoru, agresīvā stila 2018 Softail® modeļi ir ātrāki, vieglāki un ar labāku vadāmību, salīdzinot ar to Big Twin iepriekšējiem modeļiem.

Pols Džeimss, Produktu Portfeļa vadītājs, Harley-Davidson®moto kompānija: “Jaunie Softail® motocikli ir rezultāts pašam apjomīgākajam un laikietilpīgākajam darbam kompānijas vēsturē. Tūkstošiem stundu tika veltītas, lai mēs varētu nākt klajā ar pilnīgi jauniem krūizeru dizainiem. Mūsu mērķis bija uzlabot motociklista kopējās sajūtas brauciena laikā, un padarīt tās vēl labākas, kur autentiskums, tradīcijas un dvēsele sastopas ar mūsdienu tehnoloģijām, braucienam, kas ir jāpieredz, lai noticētu.

Mēs vēlējāmies parādīt Harley-Davidson®vēsturi, autentiskumu un stilu, izmantojot mūsdienu redzējumu, tādēļ jaunajiem Softail® motocikliem ir jauns dizains, kas būtiski atšķiras no to priekšgājējiem. Šiem motocikliem ir nākamās paaudzes stils, komforts, un motocikla dzinēja jauda, kas, apvienojumā ar motocikla personalizāciju, sniegs motociklistiem vēl lielāku braukšanas baudu.

Breds Ričards, Harley-Davidson®Motor Company, Stila un Dizaina departamenta vice prezidents: “Harley-Davidson®dizaina autentiskums ir apvienojums pūliņiem un rūpēm, kas tiek ielikti katrās sīkākajās detaļās - tajās, kuras ir sarežģīti radīt un vēl sarežģītāk nokopēt. Harley-Davidson®motocikli nav plaša patēriņa prece - tos nodod no paaudzes paaudzē. Mēs pievēršam uzmanību katrai mazākajai skrūvītei, kas atrodas motociklā, katrai sīkākajai detaļai. Jaunais Softail® rāmis ir mākslas darbs un, jo vairāk jūs braucat ar šo motociklu, jo skaistāks tas kļūst. Šo motociklu dizains ir pierādījums mūsu kopīgajam darbam, kā arī augstajai stila un inženiertehniskajai latiņai, ko esam sev pacēluši.

JAUNA ŠASIJA, RĀMIS & AUGSTA KOMFORTA PIEKARE

Jaunie Softail® motocikli ir ar labāku vadāmību, vieglāku, izturīgāku rāmi, kura forma un funkcija tagad būs “piepacelta”, piedāvājot pilnīgi modernu braukšanas veidu, tomēr saglabājot klasisko “hardtail” izskatu. Jaunās šasijas ieguvumi: pieaudzis pagrieziena leņķis vairākiem modeļiem, spēja asāk veikt pagriezienus, efektīvāka ātruma uzņemšana, mazāks svars un vieglāka motocikla kustības uzsākšana noņemot no sāna balsta, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.
Jaunā tipa cauruļu rāmis, kura ražošanā izmanto oglekļa tēraudu, tiks izmantots par pamatu 2018. gada Softail® motocikla šasijai un, kombinējot ar aizmugurējo balstiekārtu, būtiski paaugstinās šasijas izturību. Rāmis pats būs par 65% stingrāks, salīdzinot ar šībrīža Softail® motocikliem, kas ļaus sasniegt 34% pieaugumu kopējā šasijas stingrībā. Jaunais dizains arīdzan panāks mazāku sarežģītību, par 50% samazinot detaļu skaitu un par 22% samazinot metinājumu vietas.
Ir paredzētas divas unikālas aizmugurējās balstiekārtas – viena šaurām un otra platām aizmugurējām riepām. Platās šasijas svars būs par 5.89 kg vieglāks (15% svara samazinājums) nekā šobrīd, kamēr tievā šasija kļūs par 8.16kg vieglāka (20% svara samazinājums). Aizmugurējā balstiekārta novadīs riteņa kustību uz “monoshock” (centrālo amortizatoru) amortizatoru, kas ir paslēpts zem sēdekļa, saglabājot tās pašas tīrās, klasiskās “hardtail” rāmja līnijas.
Jaunie priekšējās piekares, augstas veiktspējas dubulto vārstu amortizatori – pirmo reizi izmantoti 2017. gada Touring modeļos – nodrošina lielisku amortizāciju, kas ir līdzīga “cartridge” dakšai, taču ar uzlabotu amortizāciju. Tā ir optimizēta kā komfortablai
relaksētai gaitai, tā arī ātrākai un straujākai braukšanai. Pārbūvētā priekšējās balstiekārtas ģeometrija (dakšas leņķis) uzlabo motocikla vadāmību.
Jaunā “monoshock” piekare saglabās klasisko “hardtail” izskatu, taču pilnīgi pārveidotā ģeometrija uzlabos brauciena kvalitāti, saķeri un kontroli. Iespēja viegli regulēt amortizatoru, motociklistam ļaus pārvadāt līdz 217 kg smagu kravu, tādējādi paaugstinot pasažieru komfortu un nodrošinot optimālu vadāmību.

Jaunie Softail® modeļi būs līdz 17 kg vieglāki nekā iepriekš, uzlabojot jaudas-svara attiecību, kas nodrošinās motociklam straujāku paātrinājumu, labāku bremzēšanu un vieglāku manevrēšanu pagriezienos. Atsevišķi modeļi nāks kopā ar speciālām riepām, kas paredzētas, lai vēl vairāk uzlabotu braukšanu ar jauno Softail® šasiju. Šīs riepas satur optimizētu konstrukciju un
uzlabotus materiālus, drošai, ilgstošai braukšanai jebkuros apstākļos. Jaunie sēdekļu veidi un materiāli nodrošinās sēdvietas piemērotību plašākam motociklistu lokam un lielisku komfortu ceļošanai.

IESPĒJA IZVĒLĒTIES STARP DIVIEM DZINĒJIEM

Visu 2018.gada Softail® modeļu dzīslās nu ritēs jaunas asinis, ko nodrošinās līdz šim paši jaudīgākie dzinēji Harley-Davidson®Big Twin kruīzeros – jaunais Milwaukee-Eight™ 107 un 114 V-Twins. Milwaukee-Eight dzinēji joprojām saglabās ikonisko 45 grādu cilindra leņķi ar plato izvirzi cilindru galos, ko palīdzēs izcelt speciāli veidotā sadales vārpsta, iegūstot muskuļainākas aprises.
Jaunā Softail® rāmja stingrās savienojuma vietas ir konstruētas tā, lai dzinējs tiktu cieši nostiprināts un šasija kļūtu vēl
stingrāka. Milwaukee-Eight dzinēji, kuri paredzēti Softail® modeļiem, saturēs izsmalcinātu, iekšējo balansa sistēmu, kas
mazinās dzinēja vibrācijas, tajā pašā laikā saglabājot pazīstamo Harley-Davidson®sajūtu. Tik ļoti atpazīstamais Harley-Davidson®“potato-potato-potato” troksnis tiks saglabāts, samazinot ieplūdes un mehāniskos trokšņus.

Divu dzinēju izvēle:

Milwaukee-Eight™ 107
(107 CID; 1745cc) Standarts visiem modeļiem

  • 100mm virzuļi un 111.1mm cilindri, ar 10.0:1 kompresijas pakāpi .
  • 0-100 km/h – par 10% lielāks paātrinājums, salīdzinot ar High Output Twin Cam 103 dzinēju.
  • 100 km/h – 130 km/h (piektajā pārnesumā) – par 16% lielāks paātrinājums, salīdzinot ar High Output Twin Cam 103 dzinēju.


Milwaukee-Eight™ 114
(114 CID; 1868cc) Papildus izvēle

  • Pieejams visiem četriem modeļiem: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
  • 102mm cilindrs un 114.3 takts, kopā ar 10.5:1 kompresijas koeficentu
  • 114mm ieplūdes kolektors ar jaunu gaisa filtra dizainu
  • ABS standarta aprīkojumā
  • 0 – 100 km/h par 9% labāks paātrinājums, salīdzinot ar Milwaukee-Eight 107 dzinēju
  • 100 – 130 km/h (piektajā ātrumā) par 13% labāks paātrinājums, salīdzinot ar Milwaukee-Eight 107 dzinēju


ASTOŅI JAUNIE SOFTAIL® UN TO GALVENIE RĀDĪTĀJI / IEZĪMES

Fat Boy®
Leģendārais Fat Boy motocikls, kas kalpoja par paraugu mūsdienīga motocikla stilam vairākas desmitgades, ir pārspējis pats sevi. Vīrišķīgi un izsmalcināti satīna-hroma krāsojumi piešķir motociklam pamatīgu, muskuļotu apveidu, izceļot tā spēcīgo dzinēju, kā arī uzlaboto motocikla vadāmību un brauciena kvalitāti.

  • Agresīvs izskats, platā riepa un kopējais dizains
  • 16 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • 240 mm aizmugurējā riepa, uz pildītā aizmugurējā diska
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs


Heritage Classic
Motocikla dizainā ir ietverts modernais skatījums uz piecdesmito gadu Harley-Davidson®modeļiem ar to raksturīgo pilnīgi melno krāsojumu.

  • Noņemams vējstikls
  • Jaunas, izturīgas, aizslēdzamas, noslēgtas un ūdens izturīgas bagāžas somas
  • Augstāka piekare ar palielinātu kravnesību
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 117 dzinējs
  • Kruīzkontrole un ABS standarta aprīkojumā


Low Rider®
Iedvesmojoties no 70to gadu individuālisma un “custom” čoperu ēras, klajā ir nācis jaunais Low Rider, kas ir vieglāks, ātrāks un ar manevrētspēju, kas liktu kaunā sarkt vecajiem Low Rider motocikliem.

  • Oriģinālā stila dubultie ātruma un tahometra mērinstrumenti, priekšējā luktura aizsargs un degvielas bākas krāsojums.
  • 19 collu priekšējā un 16 collu aizmugurējā Radiate lietie riteņi
  • 2&2 Shotgun izplūdes sistēma


Softail® Slim®
Izģērbts līdz kauliem, Slim motocikls ir veltījums pēc-kara “boberiem” ar šauru aizmuguri, apgrieztu priekšējo spārnu, vienu sēdvietu un minimālu hromējumu.

  • Tumšais krāsojums rotā lakotos riteņus, Holivudas tipa stūrei, un pilnīgi jauns kopējais dizains.
  • Zemie “tuck and roll” tipa sēdekļi
  • Izaicinošs un tajā pat laikā nosvērts dizains, kas ir piešķirts luktura un priekšējās dakšas aizsargam
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli


Deluxe
Klasiski nemainīgs modelis, kas uzmanību piesaistīs gan braucot pa ielu, gan atrodoties kādā motošovā, Deluxe modelis spīd un laistās spožā hromējumā, tajā pašā laikā nodrošinot ļoti mūsdienīgu brauciena kvalitāti.

  • Šim modelim raksturīgais LED apgaismojums, kas ir izmantots motocikla priekšējajā lukturī, braukšanas apgaismojumā / gabarītu gaismās, Tombstone tipa aizmugurējās lampās un asmeņa tipa pagrieziena gaismās.
  • Unikālā atgāzta stūre
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • ABS standarta aprīkojumā


Breakout®
Ar manevrētspēju, ko reti kurš sagaidīs no motocikla, ar dragstera attieksmi un stilu, Breakout modelis, ar savu spēcīgo un muskuļoto uzbūvi, ienāk mūsdienu pasaulē.

  • Jauna, eleganta 13.2 litru degvielas tvertne
  • Gara un plata 49mm pazeminātā priekšējā dakša
  • 18 collu aizmugurējā (240mm riepa) un 21 collu priekšējā (130mm riepa) Gasser-stila spīdīgi melni ar pulverveida pārklājumu alumīnija lietie riteņi.
  • Atšķirīga un Breakout modelim raksturīgā “Daymaker” tipa LED priekšējais lukturis
  • Paceļams, zema profila digitālais mērinstrumentu ekrāns
  • 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • ABS standarta aprīkojumā
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs


Fat Bob®
Asfaltu “ēdošā” saķere, piekare, kas liks aizmirst par jebkādām bedrēm, ar ņipru manevrētspēju un aukstasinīgu melnu krāsojumu - tas liek izskatīties Fat Bob pēc motocikla, kas var būt nācis tikai un vienīgi no Harley-Davidson rūpnīcas.

  • 2-1-2 augšup vērsts, jaudīgs izpūtējs ar speciālu krāsojumu
  • Platākas agresīvi veidotas riepas: 150mm priekšā un 180mm aizmugurē
  • Dubultdisku priekšējās bremzes
  • 13.2 litru degvielas tvertne
  • 15 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • 43 mm kārtridža tipa inversā priekšējā dakša
  • Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs


Street Bob®
Motocikls ar dvēseli, kura nebaidīsies doties jebkur, Street Bob modelim ir “dūres vienmēr gatavībā” attieksme, bez lieku detaļu un citu papildinājumu nastas.

  • Teicama 13.2 litru degvielas tvertne
  • Riteņi ar melniem spieķiem un saīsinātu spārnu
  • Paceļams, zema profila digitālais mērinstrumentu ekrāns
  • 7 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
  • Zemākā ražotāja ieteiktā mazumtirdzniecības cena


JAUNĀ TEHNOLOĢIJA, KAS IR IZMANTOTA VISOS SOFTAIL® MOTOCIKLOS

  • Unikālas LED priekšējo lukturu “Daymaker” gaismas
  • Uzlabota elektriskās sistēmas uzlāde
  • Viegli pielāgojami aizmugurējie amortizatori lielākai kravnesībai (pielāgošanas metodes atšķiras katram modelim)
    • Izmantojot uzgriežņu atslēgu, kas atrodas zem sēdekļa: Softail® Slim, Street Bob, Low Rider
    • Motocikla ārpusē esošā pielāgošanas poga: Fat Bob, Fat Boy, Breakout
    • Izmantojot zem sēdekļa esošo ligzdu: Deluxe, Heritage Classic
  • Jauns instrumentu panelis
  • Bezatslēgu aizdedze
  • Uzlādēm paredzēti USB savienojumi, kas atrodas uz stūres
  • Jaunas degvielas tvertnes
ATPAKAĻ UZ IEPRIEKŠĒJO LAPU